اتحاد نیوز اعظم گڑھ INA NEWS: عﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴہ وسلم حقیقت کے ائینہ میں !

اشتہار، خبریں اور مضامین شائع کرانے کیلئے رابطہ کریں…

9936460549, 7860601011, http://www.facebook.com/inanews.in/

Saturday, 10 December 2016

عﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴہ وسلم حقیقت کے ائینہ میں !

مولوی عبدالقیوم مہراج گنج کی قلم سے ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ﭼﻮﺩﮦ ﺳﻮ ﺑﺮﺱ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮔﺬﺭﺍ ﮐﮧ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ ﻧﮯ ﻇﻠﻤﺖ ﮐﺪﮦ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﻮ ﻧﻮﺭ ﺑﺨﺸﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﻭﮦ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﺟﺲ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﺳﯿﺎﺩﺕ ﺭﺳﻞ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺍﻭﺭ ﺳﺮﭘﺮﺧﺎﺗﻤﯿﺖ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﺎ ﺗﺎﺝ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﻞ ﺟﻼﻟﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﮐﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﺎﻣﻠﮧ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﻧﻮﻉ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﻭﺭ ﻧﺌﯽ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺩﺭﭘﯿﺶ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﯽ۔ ﻣﮕﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﻄﮩﺮﮦ ﭘﺮﮐﺎﺭﺑﻨﺪ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺭﺳﻮﻡ ﻭﻗﯿﻮﺩ ﺍﭘﻨﺎﻟﯿﮯ ﺟﻮ ﮨﻨﺪﺅﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮﻣﺴﻠﻢ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﺳﮯ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺷﺪﮦ ﮨﯿﮟ ﺟﻮﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﯿﻞ ﺟﻮﻝ ﺍﻭﺭﺍﺳﻼﻣﯽ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﮐﮯ ﻓﻘﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺣﯿﺮﺕ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﺎﻡ ﺳﺎﺩﮦ ﻟﻮﺡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﺭﺳﻮﻡ ﮐﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺩﮮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻏﻠﻂ ﻓﮩﻤﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺩﯾﻦ ﮨﮯ۔ !! ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺍﻥ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﭘﺮ ﮨﮯ ﺟﻮﺑﺪﻋﺎﺕ ﻭ ﺭﺳﻮﻡ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺳﮯ ﺁﮔﺎﮨﯽ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﻣﺤﺾ ﺩﻧﯿﻮﯼ ﺍﻏﺮﺍﺽ ﺍﻭﺭ ﻋﺎﺟﻼﻧﮧ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﮐﮯ ﺣﺼﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﻢ ﻭﺯﺭ ﮐﯽ ﻻﻟﭻ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﻋﺘﻮﮞ ﻭﺟﺎﮨﻼﻧﮧ ﺭﻭﺍﯾﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﻨﺖ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺩﮮ ﮐﺮ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﻮ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﮐﯽ ﺩﻟﺪﻝ ﻣﯿﮟ ﺩﮬﮑﯿﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ؛ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻥ ﺑﺪﻋﺘﻮﮞ ﻭ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﮐﻮ ﺳﻨﺖ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﻧﺎﮐﺎﻡ ﮐﻮﺷﺸﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﮨﯿﮟ۔ ﺁﺝ ﮐﻞ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﻋﺎﺕ ﻭ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﮐﺎﺭﻭﺍﺝ ﮨﮯ، ﺑﺎﻃﻞ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻏﻠﻂ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭﺍﻓﮑﺎﺭ ﮐﯽ ﺣﮑﻤﺮﺍﻧﯽ ﮨﮯ، ﺍﮨﻞ ﺑﺎﻃﻞ ﺍﻥ ﺑﺪﻋﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﻟﯿﺒﻞ ﭼﺴﭙﺎﮞ ﮐﺮﮐﮯ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺍﻡ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﭘﯿﺮﺍ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺭﻓﺘﮧ ﺭﻓﺘﮧ ﻭﮦ ﺑﺪﻋﺘﯿﮟ ﭘﮭﯿﻞ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺟﮍﯾﮟ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﺑﺪﻋﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﺮﻓﮩﺮﺳﺖ ” ﻋﯿﺪﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ “ ﮨﮯ، ﺟﺴﮯ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﮐﮯ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﯾﻦ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ، ﺟﻠﻮﺱ ﻧﮑﺎﻟﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺟﻠﺴﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﮐﯿﺎﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺳﭽﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺍﻭﻧﭽﺎ ﮨﮯ، ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻭﮨﺎﮞ ﺗﮏ ﺭﺳﺎﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ، ﻧﯿﺰ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﺳﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺁﮔﺎﮦ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺍﮨﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﺮﯾﻀﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﮐﺎ ﺭﺍﺯ ﻣﻀﻤﺮ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﺧﻮﺷﯽ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﮨﮯ۔ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﮨﻮﻧﺎ ﻓﻄﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﻌﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ؛ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﻋﺎﺕ ﻭﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺟﯿﺴﺎﮐﮧ ﺁﺝ ﮐﻞ ﮐﯿﺎﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺁﮞ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺻﺎﻑ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺗﻢ ﭘﺮ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺧﻠﻔﺎﺋﮯ ﺭﺍﺷﺪﯾﻦ ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﺎ ﻻﺯﻡ ﮨﮯ، ﺍﻥ ﮐﻮ ﻣﻀﺒﻮﻃﯽ ﺳﮯ ﺗﮭﺎﻣﮯ ﺭﮐﮭﻮ ﺍﻭﺭ ﻧﺌﯽ ﻧﺌﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﺩﻭﺭ ﺭﮨﻮ؛ ﺍِﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﻧﺌﯽ ﺑﺎﺕ ‏( ﺟﺲ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﻧﮧ ﺩﯾﺎﮔﯿﺎ ﮨﻮ ‏) ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔ ‏( ﻣﺴﺘﺪﺭﮎ ﺣﺎﮐﻢ، ﺝ : ۱، ﺹ : ۹۶ ‏) ﺍﺱ ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﺎ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ؛ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﺳﺎﺗﻮﯾﮟ ﺻﺪﯼ ﮨﺠﺮﯼ ﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍﻭﺍﺭ ﮨﮯ۔ ﭘﻮﺭﯼ ﭼﮫ ﺻﺪﯼ ﺗﮏ ﺍِﺱ ﺑﺪﻋﺖ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﯿﮟ ﺭﻭﺍﺝ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ؛ ﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﺭﺿﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻋﻨﻪ ﻧﮯ، ﻧﮧ ﺗﺎﺑﻌﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻧﮯ، ﻧﮧ ﺗﺒﻊ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻧﮯ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﻧﺒﯽ ﻣﻨﺎﺋﯽ، ﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﻣﺤﺪﺙ ﻧﮯ، ﻧﮧ ﻣﻔﺴﺮ ﻧﮯ، ﻧﮧ ﻓﻘﯿﮧ ﻧﮯ؛ ﺑﻠﮑﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻮﺻﻞ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮯ ﺍﺭﺑﻞ ﮐﺎ ﻇﺎﻟﻢ، ﺳﺘﻢ ﺷﻌﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﻓﻀﻮﻝ ﺧﺮﭺ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻣﻠﮏ ﻣﻈﻔﺮﺍﻟﺪﯾﻦ ﮨﮯ۔ ۶۰۴ﮪ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ۔ ‏( ﺩﻭﻝ ﺍﻻﺳﻼﻡ، ﺝ : ۲، ﺹ : ۱۰۴ ‏) ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﺼﺮﯼ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ” ﺍﻟﻘﻮﻝ ﺍﻟﻤﻌﺘﻤﺪ “ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﺍﺱ ﻇﺎﻟﻢ ﺍﻭﺭﻣﺴﺮﻑ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ‏( ﻣﻠﮏ ﻣﻈﻔﺮﺍﻟﺪﯾﻦ ‏) ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﻮ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺟﺘﮩﺎﺩ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮ ﮐﮯ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﺎ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﻭﮦ ﻋﻠﻤﺎ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻧﯿﻮﯼ ﺍﻏﺮﺍﺽ ﻭﻣﻘﺎﺻﺪ ﮐﯽ ﺳﺮﺗﻮﮌ ﮐﻮﺷﺸﯿﮟ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺎﺋﻞ ﮨﻮﺋﮯ، ﺟﺐ ﺍُﻧﮭﯿﮟ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻼ ﺗﻮ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭّﻝ ﮐﮯ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻋﯿﺪﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ۔ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻋﯿﺪﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺷﺨﺺ ﻣﻠﮏ ﻣﻈﻔﺮﺍﻟﺪﯾﻦ ﮨﮯ ﺟﻮﻣﻮﺻﻞ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮯ ﺍﺭﺑﻞ ﮐﺎ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺗﮭﺎ۔ “ ﻋﻼﻣﮧ ﺍﻧﻮﺭ ﺷﺎﮦ ﮐﺸﻤﯿﺮﯼ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺮﺣﻤﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﯾﮧ ﺷﺨﺺ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﻼﺩ ﭘﺮ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﺭﻭﭘﯿﮧ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍُﺱ ﻧﮯ ﺭﻋﺎﯾﺎﮐﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺎﺋﻞ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﻠﮏ ﻭﻗﻮﻡ ﮐﯽ ﺭﻗﻢ ﮐﻮ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﭘﺮ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﺑﮩﺎﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﺖ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﻠﮏ ﻭﻗﻮﻡ ﮐﯽ ﺭﻗﻢ ﺑﮯ ﺳﻮﺩ ﺻﺮﻑ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﺎ۔ ‏( ﻓﯿﺾ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ، ﺝ : ۲، ﺹ : ۳۱۹ ‏) ﻋﻼﻣﮧ ﺫﮨﺒﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﺭﻗﻢ ﻃﺮﺍﺯ ﮨﯿﮟ : ﺍﺱ ﮐﯽ ﻓﻀﻮﻝ ﺧﺮﭼﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﺮﺍﻑ ﮐﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﯾﮧ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﻼﺩﺍﻟﻨﺒﯽ ﭘﺮ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎً ﺗﯿﻦ ﻻﮐﮫ ﺭﻭﭘﮯ ﺧﺮﭺ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ‏( ﺩﻭﻝ ﺍﻻﺳﻼﻡ، ﺝ : ۲،ﺹ : ۱۰۳ ‏) ﺫﺭﺍ ﺍُﺱ ﺑﺎﻃﻞ ﭘﺮﺳﺖ ﺍﻭﺭ ﮐﺞ ﻓﮑﺮ ﮐﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﮭﯽ ﺳﻦ ﻟﯿﺠﺌﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺯ ﭘﺮ ﺩﻻﺋﻞ ﺍﮐﭩﮭﮯ ﮐﯿﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻣﺤﻔﻞ ﮐﮯ ﺍﻧﻌﻘﺎﺩ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺯ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺍﺑﻮﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﻋﻤﺮﻭ ﺑﻦ ﺩﺣﯿﮧ ﺗﮭﺎ۔ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﻋﺴﻘﻼﻧﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﺍُﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺗﺎﺗﮭﺎ، ﺯﺑﺎﻥ ﺩﺭﺍﺯ، ﺑﮯ ﻭﻗﻮﻑ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﮑﺒﺮ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﻨﯽ ﺍﻣﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺳﺴﺖ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﭘﺮﻭﺍﮦ ﺗﮭﺎ۔ ‏( ﻟﺴﺎﻥ ﺍﻟﻤﯿﺰﺍﻥ،ﺝ : ۴،ﺹ : ۲۹۶ ‏) ﯾﮧ ﺗﻮ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﺍﺑﺘﺪﺍﺋﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﻣﻮﺟﺪ ﭘﺮ ﺑﺤﺚ ﺗﮭﯽ ﺍﺏ ﺁﺋﯿﮯ ! ﻋﻠﻤﺎﮮ ﻣﺘﻘﺪﻣﯿﻦ ﻭﻣﺘﺄﺧﺮﯾﻦ ﺍﺱ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﮐﯿﺎ ﺭﺍﺋﮯ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻋﻼﻣﮧ ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ؛ ﺍِﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﺍِﺱ ﮐﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﺍِﺱ ﮐﮯ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ۔ ﺧﻠﻔﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﻧﮧ ﺍﺋﻤﮧ ﻧﮯ۔ ‏( ﺍﻟﺸﺮﯾﻌﺔ ﺍﻻﻟٰﮩﯿﮧ ﺑﺤﻮﺍﻟﮧ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﻼﺩ،ﺹ : ۴۱ ‏) ﻋﻼﻣﮧ ﺳﯿﻮﻃﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﺍﺱ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﺺ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ؛ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻗﯿﺎﺱ ﺁﺭﺍﺋﯽ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﺍﺑﻦ ﺗﯿﻤﯿﮧ ﺣﺮّﺍﻧﯽ ﺩﻣﺸﻘﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ” ﺍﻗﺘﻀﺎﺀ ﺍﻟﺼﺮﺍﻁ ﺍﻟﻤﺴﺘﻘﯿﻢ “ ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻧﺼﺎﺭﯼ ﻣﯿﻼﺩ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻼﺓ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﺟﺐ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻃﺮﻑ ﻧﻈﺮ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺩﯾﮑﮭﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺭﺳﻢ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯽ؛ ﺣﺎﻝ ﺁﮞ ﮐﮧ ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺗﯽ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺧﯿﺮ ﮨﻮﺗﯽ، ﺗﻮ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﺟﻮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﺤﺒﺖ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭﺍﭼﮭﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺣﺮﯾﺺ ﺗﮭﮯ؛ ﻭﮦ ﻣﻨﺎﺗﮯ؛ ﻟﯿﮑﻦ ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﮐﺎ ﻣﯿﻼﺩ ﻧﮧ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﯾﮧ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﺎﺑﯿّﻦ ﺛﺒﻮﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﭘﺮ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ “ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺑﮍﯼ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮨﮯ ﺣﺎﻝ ﺁﮞ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻔﺎﺳﺪ ﻧﮧ ﮨﻮﮞ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺗﺐ ﺑﮭﯽ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ؛ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺍﺳﻼﻑ ﮐﺎ ﻋﻤﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﮐﺎﺭِ ﺧﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﺭِ ﺛﻮﺍﺏ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﻣﻨﺎﺗﮯ؛ ﻟﯿﮑﻦ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﻣﯿﻼﺩ ﻧﮧ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ‏( ﻣﺪﺧﻞ، ﺝ : ۱، ﺹ : ۳۶۱ ‏) ﻣﺠﺪّﺩ ﺍﻟﻒ ﺛﺎﻧﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﮑﺘﻮﺑﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﺑﺎﻟﻔﺮﺽ ﺍﮔﺮ ﺁﮞ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺯﻧﺪﮦ ﮨﻮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻣﺠﻠﺲ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺁﯾﺎ ﻭﮦ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺭﺍﺿﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﮐﻮ ﭘﺴﻨﺪ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪﮮ ﮐﺎﯾﻘﯿﻦ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮨﺮﮔﺰ ﺍﺳﮯ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ۔ ‏( ﺩﻓﺘﺮ ﺍﻭّﻝ ﻣﮑﺘﻮﺏ،ﺹ : ۱۷۳ ‏) ﻋﻼﻣﮧ ﻧﺼﯿﺮﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻻﻭﺩﯼ ﺍﻟﺸﺎﻓﻌﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺮﺣﻤﮧ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﮐﯿﺴﺎ ﮨﮯ؟ ﺗﻮ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻧﮧ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﮯ؛ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﻧﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮨﻢ ﺍﺳﮯ ﮐﯿﺴﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻟﯿﮟ۔ ‏( ﺍﻟﻘﻮﻝ ﺍﻟﻤﻌﺘﻤﺪ ‏) ﻋﻼﻣﮧ ﺷﺮﻑ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﺑﻌﺾ ﺍﻣﯿﺮ ﻟﻮﮒ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺗﮑﻠّﻔﺎﺕ ﭘﺎﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻣﺤﻔﻞ ﻧﻔﺲ ﭘﺮﺳﺘﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﺟﻦ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﮐﺲ ﭼﯿﺰ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺲ ﭼﯿﺰ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﯿﺎ؟ ﺍِﺱ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔ ‏( ﺍﻟﻘﻮﻝ ﺍﻟﻤﻌﺘﻤﺪ ‏) ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﻔﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻗﯿﺎﻡ ﻣﺤﺪﺛﮧ، ﻣﻤﻨﻮﻋﮧ ﮨﯿﮟ، ﺟﻮ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﯿﮟ۔ ‏( ﻋﺰﯾﺰﺍﻟﻔﺘﺎﻭﯼ : ۹۹ ‏) ﻗﻄﺐ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺭﺷﯿﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﮔﻨﮕﻮﮨﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﯾﮧ ﻣﺤﻔﻞ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺯﻣﺎﻧﮧٴ ﻓﺨﺮﺩﻭﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺯﻣﺎﻧﮧٴ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﻭﺗﺒﻊ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺯﻣﺎﻧﮧٴ ﻣﺠﺘﮩﺪﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﯽ، ﺍِﺱ ﻣﺤﻔﻞ ﮐﺎ ﻣﻮﺟﺪ ﭼﮫ ﺳﻮ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﮨﻞ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻓﺎﺳﻖ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ؛ ﻟﮩٰﺬﺍ ﯾﮧ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﺪﻋﺖ ﺍﻭﺭ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﻋﺪﻡ ﺟﻮﺍﺯ ﮐﮯ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﯾﮧ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﺎﻓﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻗﺮﻭﻥِ ﺧﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ۔ ‏( ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺭﺷﯿﺪﯾﮧ،ﺹ : ۴۰۹ ‏) ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻔﺘﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺷﻔﯿﻊ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔ ‏( ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻤﻔﺘﯿﯿﻦ،ﺹ : ۷۹ ‏) ﺣﮑﯿﻢ ﺍﻻﻣﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺷﺮﻑ ﻋﻠﯽ ﺗﮭﺎﻧﻮﯼ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺭﻗﻢ ﻃﺮﺍﺯﮨﯿﮟ : ﺫﮐﺮ ﻭﻻﺩﺕِ ﻧﺒﻮﯼ ﺷﺮﯾﻒ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﺜﻞ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺫﮐﺎﺭِ ﺧﯿﺮ ﮐﮯ ﺛﻮﺍﺏ ﺍﻭﺭ ﺍﻓﻀﻞ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﺑﺪﻋﺎﺕ ﻭﻗﺒﺎﺋﺢ ﺳﮯ ﺧﺎﻟﯽ ﮨﻮ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﻤﺎ ﻗﺎﻝ ﺍﻟﺸﺎﻋﺮ : ﻭﺫﮐﺮﮎ ﻟﻠﻤﺸﺘﺎﻕ ﺧﯿﺮ ﺷﺮﺍﺏ * ﻭﮐﻞ ﺷﺮﺍﺏ ﺩﻭﻧﮧ ﮐﺴﺮﺍﺏ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺟﯿﺴﺎ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﯿﻮﺩﺍﺕ ﺍﻭﺭﺷﻨﺎﺋﻊ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺮﻭّﺝ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔ ‏( ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﯼٰ،ﺝ : ۵،ﺹ : ۲۴۹ ‏) ﺳﻌﻮﺩﯼ ﻋﺮﺏ ﮐﮯ ﺳﺎﺑﻖ ﻣﻔﺘﯽ ﺍﻋﻈﻢ ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻌﺰﯾﺰ ﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺑﺎﺯ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ؛ ﺍِﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ، ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔ ‏( ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺑﺎﺯ،ﺝ : ۱،ﺹ : ۲۶ ‏) ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺟﮕﮧ ﺷﯿﺦ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﺭﻗﻢ ﻃﺮﺍﺯ ﮨﯿﮟ : ﻋﯿﺪ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺧﻮﺍﮦ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﭘﺮ ﮨﻮ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﭘﺮ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؛ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍِﺱ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﭘﺮ ﻋﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭﻧﮧ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻢ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻋﯿﺪ ﻣﻨﺎﺋﯽ ﮨﮯ، ﺳﻠﻒ ﺍﻣﺖ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﯾﮩﯽ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﯿﺮﺍُﻥ ﮐﯽ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﻣﯿﮟ ﻣﻀﻤﺮ ﮨﮯ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺑﺪﺭﻋﺎﻟﻢ ﻣﯿﺮﭨﮭﯽ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺭﻗﻢ ﻃﺮﺍﺯ ﮨﯿﮟ : ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ؛ ﺍِﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻌﺎﺻﯽ ﻇﺎﮨﺮﮦ ﻭﺑﺎﻃﻨﮧ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺮﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﮨﻮﺗﺎﮨﮯ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﭘﮍﮬﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ، ﺟﻦ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺻﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﻏﻠﻄﯽ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺁﮞ ﺣﻀﺮﺕ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﻟﻐﯿﺐ ﻣﺎﻧﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺭﮐﮭﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﮞ ﺣﻀﺮﺕ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﺱ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﯿﮟ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻣﻮﺭ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻣﺤﻔﻞ ﮐﺎ ﺍﻧﻌﻘﺎﺩ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ۔ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎ، ﺍﺋﻤﮧ، ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ، ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﺍﻭﺭ ﻣﻔﺘﯿﺎﻥ ﮐﺎ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ۔ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﭘﺮ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﻃﺎﺋﺮﺍﻧﮧ ﻧﻈﺮ ﮈﺍﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮﺍﮐﺜﺮ ﺍﯾﺴﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﻠﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﻮ ﺩﯾﻦ ﺳﮯ ﻧﺎﻭﺍﻗﻒ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﺳﮯ ﻧﺎ ﺁﺷﻨﺎ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ؛ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﻮﮞ ﺟﻮﮞ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭّﻝ ﮐﺎ ﻣﮩﯿﻨﮧ ﻗﺮﯾﺐ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻥ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﺟﻮﺵ ﻭﺧﺮﻭﺵ ﭘﯿﺪﺍﮨﻮﺗﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻋﯿﺪﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﯿﺎﺭﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﻔﺎﺭﮦ ﮔﺮﺩﺍﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﻣﺠﺎﻟﺲ ﻣﯿﮟ ﺟﻦ ﻣﻨﮑﺮﺍﺕ ﮐﺎﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﺗﮭﯽ ﻋﯿﺪﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﻭّﺟﮧ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﻣﺠﺎﻟﺲ ﮐﮯ ﻣﻨﮑﺮﺍﺕ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺑﮯ ﺩﯾﻨﯽ ﮐﻮ ﺩﯾﻦ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺩﮦ ﻟﻮﺡ ﻋﻮﺍﻡ ﺑﮭﯽ ﭘﻮﭼﮭﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻣﺠﺎﻟﺲ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺯﺭﮐﺜﯿﺮ ﺻﺮﻑ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺧﺪﺍﺭﺍ ! ﺧﻮﺍﺏ ﻏﻔﻠﺖ ﺳﮯ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮯ ﺍﻭﺭﺍﻥ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﺩﻝ ﺁﻭﯾﺰﯾﻮﮞ ﭘﺮ ﻧﮧ ﺟﺎﺋﯿﮯ، ﺍﻥ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﮐﯽ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﭼﻤﮏ ﺩﻣﮏ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺩﮬﻮﮐﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﺁﺋﯿﮯ۔ ﺍﻥ ﺑﺪﺑﺨﺘﺎﻧﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺩﺍﻣﻦ ﭼﮭﮍﺍﺋﯿﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﭘﯿﺮﺍ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﻋﮩﺪ ﮐﯿﺠﺌﮯ، ﭘﮭﺮ ﺁﭖ ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺗﺮﻗﯽ ﮐﯽ ﺷﺎﮨﺮﺍﮦ ﭘﺮ ﮔﺎﻣﺰﻥ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻓﻼﺡ ﻭﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﻣﻘﺪﺭ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﻋﻤﻞ ﮐﯿﺎﺗﻮ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﺌﮯ ﮐﮧ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﮯ، ﮨﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺻﻔﺤﮧ ﭘﻠﭩﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﺭﮮ ﺩﻥ ﮐﯽ ﮐﺎﺭﺭﻭﺍﺋﯽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﺍﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﯾﮧ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﻨﺪ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﺎﺭﺍ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﺑﯿﭩﺎ ﮨﻮﮔﺎ ﻧﮧ ﺑﯿﻮﯼ، ﺑﮭﺎﺋﯽ ﻧﮧ ﺑﮩﻦ، ﻭﺍﻟﺪ ﻧﮧ ﻭﺍﻟﺪﮦ۔ ﻭﮨﺎﮞ ﺁﭖ ﺍﮐﯿﻠﮯ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺁﭖ ﮐﺎ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﺁﭖ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﻧﮩﯿﮞﺂ ﺋﮯ ﮔﺎ، ﺁﭖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﮐﺎﻡ ﻧﮧ ﺁﺋﯿﮟ ﮔﮯ، ﺍﮔﺮ ﻭﮨﺎﮞ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺩﮮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻧﯿﮏ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻗﺪﻡ ﺁﮔﮯ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺣﺸﺮ ﻣﯿﮞﺂ ﭖ ﮐﻮ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﮦ ﮨﻮﻧﺎ ﮨﻮﮔﺎ۔ ﯾﮩﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﯽ ﺗﻮ ﮐﺎﻣﯿﺎﺏ ﺧﺪﺍﻧﺨﻮﺍﺳﺘﮧ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﯽ ﺗﻮ ﺧﺴﺎﺭﮦ ﮨﯽ ﺧﺴﺎﺭﮦ ۔ ﺍﯾﺴﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﺁﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﯿﮯ ﭘﺮ ﻧﺎﺩﻡ ﮨﻮﮐﺮ ﺗﻮﺑﮧ ﮐﯿﺠﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﯾﻨﺪﮦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﻖ ﮐﻮ ﺣﻖ ﮐﮩﯿﮯ ﺍﻭﺭﺣﻖ ﮐﺎ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﯾﺠﺌﮯ۔ ﻭَﻟَﯿَﻨْﺼُﺮَﻥَّ ﺍﻟﻠّٰﮧُ ﻣَﻦْ ﯾَﻨْﺼُﺮُﮦ‏(۴۰/۱۷‏)