اتحاد نیوز اعظم گڑھ INA NEWS: پل بھر کی محبت اور زندگی بھر!

اشتہار، خبریں اور مضامین شائع کرانے کیلئے رابطہ کریں…

9936460549, 7860601011, http://www.facebook.com/inanews.in/

Thursday 25 July 2019

پل بھر کی محبت اور زندگی بھر!

تحریر: عثمان غنی رھیکا مدھوبنی بہار
______________
زندگی میں کچھ رشتے ایسے بھی ہوتے ہیں ۔جس کا ہمیں صرف احساس باقی رہ جاتا ہے ۔صرف اس کی جدائی ہمیں ستاتی اور ترپاتی رہتی ہے، اور جب بات محبت کی ہو تو کیا کہنا ۔وہ محبت جس کے لئے لیلا مجنون نے جان دینے تک کی باجی لگا دی۔اور لیلا کو حاصل کرنے میں کوئی قصر نہیں چھوڑا۔ محبت توحید کے مانند ہوتی ہے ۔جس طرح خدا اپنی خدائی میں کسی کو شریک نہیں دیکھنا چاہتا ہے ۔اسی طرح محبت بھی کسی کو شریک نہیں دیکھنا چاہتی ہے ۔محبت تو مغیث نے کیا تھا کہ اپنی بریرہ کے لئے مدینہ کی گلیوں کو آنسوؤں سے تر کردیا۔اور جس کی محبت کی گزارش نبی صلی اللہ علیہ وسلم۔نے کی۔لیکن آج کل کی محبت خواہشات نفس کی تسکین کا نام ۔محض ضروریات کی تکمیل کا نام ہے ۔یہ محبت نہیں فریب اور دھوکہ ہے ۔جو ایک لڑکی یا لڑکا ایک دوسرے کو دیتے ہیں، محبت میں لوگ جان تک دے دیتے ہیں ۔یا جان لے لیتے ہیں ۔ بنارس جنکشن سے ٹرین کھل چکی تھی کہ ایک حسین و جمیل مسکان بھری نگاہوں والی  میری طرف دیکھتے ہوئے کہنے لگی جانو ہاتھ بڑھاؤ مجھے بھی چلنا میں ۔میں اناََ فاناََ اس کی طرف ہاتھ بڑھایا اور وہ مجھ سے آکر ایسے لپٹ گئی جیسے برسوں بعد محبوبہ اپنی محبوب سے مل رہی ہو۔۔۔۔۔میں تو وقتی طور بھول ہی گیا تھا کہ یہ حقیقت ہے یا فشانہ ۔کہنی لگی جانو اگر آپ نہ ہوتے دروازہ پہ تو آج میری ٹرین چھوٹ جاتی ۔شکرہے اس خدا کا جس نے مجھے وقت پر پہنچا دیا ۔جب وہ سیٹ پر سکون واطمینان کے ساتھ بیٹھ گئی تو میں نے محبت بھری آواز میں پوچھا آپ کا نام کیا ہے ۔وہ شرماتے ہوئے بولی، لوگ مجھے محبوبی کہہ کر پکارتے ہیں آپ بھی مجھے محبوبی کہہ سکتے ہیں ۔جب تک وہ میرے ساتھ تھی مجھے پتہ ہی نہیں چلا کہ سفر کب حضر میں تبدیل ہوگیا، وہ اپنے منزل مقصود کو پہنچ چکی تھی ۔اب وہ مجھ سے جدا ہورہی تھی، تو ایسا لگ رہا تھا جیسے جسم سے روح جدا ہو رہا ہو ۔۔۔۔۔۔۔آخر میں وہ شرماتے ہوئے بولی آپ کا اسم گرامی کیا ہے ۔۔میں نے بلا تاخیر کئے بولا اس ناچیز کو لوگ فرقان کہتے ہیں، اور سلام کہہ کر مجھے سے جدا ہوگئی ۔یہ کیسی محبت کے پل بھر میں زندگی بھر کا درد دے گئی ۔آج بھی آنکھیں اسی صورت کے لئے منتظر ہے.